2 JAAR GARANTIE + GRATIS 1 JAAR GARANTIEVERLENGING

2 JAAR STANDAARD GARANTIE

Jouw Oral-B Standaard Garantie gaat in op de dag dat je de elektrische tandenborstel of monddouche koopt en heeft een looptijd van 2 jaar. Mocht jouw Oral-B product tijdens de garantieperiode gebreken vertonen die te herleiden zijn tot materiaal- of fabricagefouten, dan garanderen wij:

- gratis reparatie van het product of
- gratis ruilen van het product *

* Afhankelijk van de beschikbaarheid kan deze worden vervangen door een product van een andere kleur of door een model van hetzelfde type.

We verlenen 2 jaar garantie op het product vanaf de aankoopdatum. Binnen de garantieperiode verhelpen we volledig gratis eventuele gebreken aan het product als gevolg van defecten in het materiaal of fabricagefouten. We zullen naar gelang onze keuze het product herstellen of volledig vervangen. Afhankelijk van beschikbaarheid kan het zijn dat je een andere kleur of een gelijkwaardig model krijgt wanneer we besluiten om jouw product te vervangen. De garantie is geldig in alle landen waar dit product geleverd wordt door Braun/Oral-B of door de aangewezen distributeur.

De garantie dekt geen cosmetische schade zoals krassen of schade veroorzaakt door:
- Normale slijtage of gebruik, vooral op de opzetborstels
- Ongeval, misbruik, verkeerd gebruik, nalatigheid of verkeerde toepassing
- Product waaraan geknoeid is
- oneigenlijk gebruik
- Een product dat niet van P&G is
- Reparaties die zijn uitgevoerd door ongeautoriseerde Oral-B / Braun servicepartners
- Onjuiste behandeling van het product, inclusief het laadproces
- Het product wijzigen of gebruiken voor commerciële doeleinden
- Gebruik van reserveonderdelen die niet door Oral-B zijn vervaardigd

Let op: Alleen elektrische producten vallen onder de garantie, accessoires zijn niet inbegrepen (voorbeelden zijn reisetui, opzetborstelhouder, smartphonehouder)

Informatie over de service van jouw Oral-B producten (binnen en buiten de garantieperiode) vind je in onderstaande contactgegevens.

GRATIS + 1 JAAR GARANTIEVERLENGING

Als je een elektrische tandenborstel of monddouche rechtstreeks bij winkel.oralb.nl koopt, geven we je een jaar verlengde garantie op onze elektrische tandenborstels en monddouches. Deze gratis verlengde garantie kan niet worden gebruikt naast andere verlengde garanties die bij andere promoties worden verleend. Onze fabrieksgaranties worden verlengd met maximaal 1 jaar, zodat je vanaf de aankoopdatum maximaal 3 jaar garantie krijgt.

BELANGRIJKE INFORMATIE:

Je ontvangt een e-mail met de details van jouw garantieverlenging. Bewaar zowel de e-mail met de garantiebevestiging als de e-mail met de orderbevestiging als aankoopbewijs. We raden je aan beide e-mails ook te printen.

MILIEU-INFORMATIE:

Dit Oral-B product bevat oplaadbare batterijen en/of recyclebaar elektronisch afval. In het belang van de bescherming van het milieu mag dit product aan het einde van zijn levensduur niet met het huisvuil worden weggegooid. Afvoer kan plaatsvinden bij plaatselijk erkende inlever- en inzamelpunten.

HOE DE GARANTIE TE GEBRUIKEN:

Als je tijdens de garantieperiode gebruik wilt maken van de service vanwege een technisch defect aan jouw Oral-B-product, neem dan contact met ons op via een van de volgende drie methoden:

1) Oral-B / Braun-klantenservice: Je kunt ons bereiken via de volgende service - Telefoon: 0800 – 4 45 53 88 (gratis binnen Nederland) maandag - vrijdag, 9.00 - 17.00 uur of via www.service.braun.com

2) Online reparatieservice: Als alternatief bestaat er ook de mogelijkheid om gebruik te maken van onze online reparatieservice: https://braun-nl.infotip-rts.com

3) Servicepartner: Bezoek onze website www.service.braun.com om het dichtstbijzijnde erkende Braun / Oral-B servicecentrum te vinden. Stuur het product rechtstreeks naar het servicecentrum van jouw keuze, inclusief:

- alle componenten van het product die bij de aankoop zijn geleverd (zoals de oplader of kabel ...)

- een kopie van jouw orderbevestiging + email met verlengde garantie (bewaar een kopie voor jezelf)

- een begeleidende brief met de volgende informatie: jouw naam, het postadres waarnaar het product moet worden teruggestuurd, jouw telefoonnummer, e-mailadres en een korte beschrijving van het probleem dat je ondervindt met het Oral-B product

Het Braun / Oral-B servicecentrum stuurt je een bericht per e-mail wanneer het product is aangekomen bij het servicecentrum. Je ontvangt ook een e-mail met het trackingnummer wanneer het product wordt geretourneerd.

Alle producten die ter reparatie worden opgestuurd, moeten veilig in een geschikte verpakking worden verzonden. We raden je aan om verzekerde verzending en een trackingoptie te kiezen. Wij dekken alle reparatiekosten en het retourneren van het product.

Houd er rekening mee dat:
Jouw wettelijke garantierechten (koper versus verkoper) blijven door deze garantie onaangetast.

VOOR REPARATIES BUITEN DE GARANTIEPERIODE

Je kunt jouw elektrische tandenborstel ook op eigen kosten naar een geautoriseerd Braun / Oral-B-servicecentrum sturen nadat de garantie is verlopen.