2 JAAR GARANTIE + GRATIS 1 JAAR GARANTIEVERLENGING

2 JAAR GARANTIE + GRATIS 1 JAAR GARANTIEVERLENGING VIA ORAL-B SHOP

Oral-B biedt 2 jaar standaard garantie. Jouw Oral-B Standaard Garantie gaat in op de dag dat je de elektrische tandenborstel of monddouche koopt en heeft een looptijd van 2 jaar. Mocht jouw Oral-B product tijdens de garantieperiode gebreken vertonen die te herleiden zijn tot materiaal- of fabricagefouten, dan garanderen wij:

- gratis reparatie van het product of
- gratis ruilen van het product *

* Afhankelijk van de beschikbaarheid kan deze worden vervangen door een product van een andere kleur of door een model van hetzelfde type.

1) VANAF 1 JANUARI 2022 GRATIS + 1 JAAR GARANTIEVERLENGING VIA WINKEL.ORALB.NL

Als je een elektrische tandenborstel of monddouche rechtstreeks bij winkel.oralb.nl koopt, geven we je een jaar verlengde garantie op onze elektrische tandenborstels en monddouches. Deze gratis verlengde garantie kan niet worden gebruikt naast andere verlengde garanties die bij andere promoties worden verleend. Onze fabrieksgaranties worden verlengd met maximaal 1 jaar, zodat je vanaf de aankoopdatum maximaal 3 jaar garantie krijgt. De automatische +1 jaar verlengde garantie is sinds 1 januari 2022 beschikbaar op winkel.oralb.nl en alleen geldig als je ook de e-mail hebt ontvangen met de details van jouw garantieverlenging.

Belangrijke informatie:
Je ontvangt een e-mail met de details van jouw garantieverlenging. Bewaar zowel de e-mail met de garantiebevestiging als de e-mail met de orderbevestiging als aankoopbewijs. We raden je aan beide e-mails ook te printen.

2) VOOR 1 JANUARI 2022 GEKOCHTE ORAL-B ELEKTRISCHE TANDENBORSTELS VIA ORAL-B OF VIA ANDERE RETAILER
Heb je jouw elektrische tandenborstel voor 1 januari 2022 gekocht via winkel.oral.nl of andere retailer, dan kun je jouw elektrische tandenborstel alsnog binnen 24 maanden na aankoop registereren via:https://www.oralb.nl/nl-nl/creeer-profielpagina

3) TOT 5 JAAR GARANTIE OP ORAL-B iO 10 SERIES
Voor Oral-B iO10 Series liep er een actie van 19/08/2022 tot 30/09/2022 om je te registreren voor 5 jaar garantie op Oral-B iO10 Series.
- Om aanspraak te maken op 5 jaar garantie is een registratie vereist en alleen mogelijk tussen 19/08/2022 tot 30/09/2022 viahttps://www.oralb.nl/nl-nl/wordlid-oralb-io10-wachtlijst#io10Signup
- In de 1e week van oktober’22 is er na registratie via ‘wachtlijst’ een code verstuurd per e-mail. Met deze unieke code kun je je nieuwe Oral-B iO10 registreren met tot 5 jaar garantie op:https://www.oralb.nl/nl-nl/login-pagina
- Heb je je geregistreerd voor tot 5 jaar garantie, maar ook een automatische e-mail ontvangen van Oral-B voor +1 jaar extra garantie, omdat de aankoop verliep via winkel.oralb.nl? Dan geldt de tot 5 jaar garantie via ‘wachtlijst’ registratie mits je de registratie voltooid hebt viahttps://www.oralb.nl/nl-nl/login-pagina

HOE DE GARANTIE TE GEBRUIKEN:
Als je tijdens de garantieperiode gebruik wilt maken van de service vanwege een technisch defect aan jouw Oral-B-product, neem dan contact met ons op via een van de volgende drie methoden:

1) Oral-B / Braun-klantenservice: Je kunt ons bereiken via de volgende service - Telefoon: 0800 – 4 45 53 88 (gratis binnen Nederland) maandag - vrijdag, 9.00 - 17.00 uur of via www.service.braun.com

2) Online reparatieservice: Als alternatief bestaat er ook de mogelijkheid om gebruik te maken van onze online reparatieservice:https://braun-nl.infotip-rts.com

3) Servicepartner: Bezoek onze website www.service.braun.com om het dichtstbijzijnde erkende Braun / Oral-B servicecentrum te vinden. Stuur het product rechtstreeks naar het servicecentrum van jouw keuze, inclusief:

- alle componenten van het product die bij de aankoop zijn geleverd (zoals de oplader of kabel ...)

- een kopie van jouw orderbevestiging + email met verlengde garantie (bewaar een kopie voor jezelf)

- een begeleidende brief met de volgende informatie: jouw naam, het postadres waarnaar het product moet worden teruggestuurd, jouw telefoonnummer, e-mailadres en een korte beschrijving van het probleem dat je ondervindt met het Oral-B product

Het Braun / Oral-B servicecentrum stuurt je een bericht per e-mail wanneer het product is aangekomen bij het servicecentrum. Je ontvangt ook een e-mail met het trackingnummer wanneer het product wordt geretourneerd.

Alle producten die ter reparatie worden opgestuurd, moeten veilig in een geschikte verpakking worden verzonden. We raden je aan om verzekerde verzending en een trackingoptie te kiezen. Wij dekken alle reparatiekosten en het retourneren van het product.

Houd er rekening mee dat:
Jouw wettelijke garantierechten (koper versus verkoper) blijven door deze garantie onaangetast.

WAT VALT ER ONDER GARANTIE
Binnen de garantieperiode verhelpen we volledig gratis eventuele gebreken aan het product als gevolg van defecten in het materiaal of fabricagefouten. We zullen naar gelang onze keuze het product herstellen of volledig vervangen. Afhankelijk van beschikbaarheid kan het zijn dat je een andere kleur of een gelijkwaardig model krijgt wanneer we besluiten om jouw product te vervangen. De garantie is geldig in alle landen waar dit product geleverd wordt door Braun/Oral-B of door de aangewezen distributeur.

De garantie dekt geen cosmetische schade zoals krassen of schade veroorzaakt door:
- Normale slijtage of gebruik, vooral op de opzetborstels
- Ongeval, misbruik, verkeerd gebruik, nalatigheid of verkeerde toepassing
- Product waaraan geknoeid is
- oneigenlijk gebruik
- Een product dat niet van P&G is
- Reparaties die zijn uitgevoerd door ongeautoriseerde Oral-B / Braun servicepartners
- Onjuiste behandeling van het product, inclusief het laadproces
- Het product wijzigen of gebruiken voor commerciële doeleinden
- Gebruik van reserveonderdelen die niet door Oral-B zijn vervaardigd

Let op: Alleen elektrische producten vallen onder de garantie, accessoires zijn niet inbegrepen (voorbeelden zijn reisetui, opzetborstelhouder, smartphonehouder)

Informatie over de service van jouw Oral-B producten (binnen en buiten de garantieperiode) vind je in onderstaande contactgegevens.

VOOR REPARATIES BUITEN DE GARANTIEPERIODE
Je kunt jouw elektrische tandenborstel ook op eigen kosten naar een geautoriseerd Braun / Oral-B-servicecentrum sturen nadat de garantie is verlopen.

MILIEU-INFORMATIE:
Dit Oral-B product bevat oplaadbare batterijen en/of recyclebaar elektronisch afval. In het belang van de bescherming van het milieu mag dit product aan het einde van zijn levensduur niet met het huisvuil worden weggegooid. Afvoer kan plaatsvinden bij plaatselijk erkende inlever- en inzamelpunten.