WELKOM! HOE KUNNEN WE JOU HELPEN?

We willen ervoor zorgen dat we altijd de juiste contactpersoon hebben voor al jouw vragen. Dit zijn de verschillende manieren waarop je met ons in contact kunt komen.


HULP BIJ JOUW ORAL-B BESTELLING:

Als je vragen hebt over je online bestellingen of je winkel.oralb.nl-account, zal ons team van experts je helpen. Klik hier voor onze FAQ en andere manieren om contact met ons op te nemen.

ANDERE VRAGEN VOOR ORAL-B?

Voor specifieke vragen over onze producten en ons merk, klik hier. In een nieuw venster zie je de contactgegevens van ons klantenteam, die jou graag verder helpen.

Contacteer ons

Houd er rekening mee dat onze klantenservice volledig gesloten zal zijn op 24 en 25 december 2022 en op 31 december 2022 en 1 januari 2023.

E-MAIL:

Als je vragen hebt, hebben we een helpdesk waar je informatie kunt vinden over onze website, jouw bestellingen, leveringen enz. Neem voor de snelste reactie op jouw vraag contact op met onze klantenservice via de functie ‘Berichten’ in jouw account.

Log eenvoudig in op jouw account of maak een nieuw account aan.

LIVE CHAT:

Onze klantenservice helpt je graag verder via onze livechat. Deze vind je onderaan op de Helpdesk pagina.


Livechat is beschikbaar op de volgende tijden: Maandag - vrijdag: 9.00 - 17.00 uur

VERZENDING VOLGEN:

Als je de status van een zending wilt volgen, log dan in op jouw account of maak een nieuw account aan.

FEEDBACK:

We willen altijd verbeteren en ontvangen daarom graag jouw feedback. Opmerkingen over onze service en ideeën over hoe we jouw shop ervaring op onze site kunnen verbeteren, zijn altijd welkom. Je kunt jouw mening en suggesties delen met onze klantenservice via jouw account.